lördagsgrillningen

2012-04-18 @ 17:17:26 Permalink matlagning Kommentarer (1) Trackbacks ()

I lördags trotsade vi snön och grillade!

Började med att jag gjorde så det blev kortslutning i hela lägenheten.... lyckat sofia lyckat! hade råkat vira sladden (till tändgrillgaffeln) runt grillen så när grillen blev varm så smälte den finfint, pang sa det och en fas gick.. kul! då jag mest troligt förstört grillgaffeln hade jag också lyckat slå ut spisen och ugnen! så den slutade funka! (som tur är är jag en redig kvinna som dagen efter fixade allt så nu funkar den perfekt)

Men här har ni resultatet iaf!



olle och tobbe var grillmästare, det blev fläskytterfilé. egengjord klyftpotatis, kantarellsås, haloumi och gooosalladen, jag blev så mätt så jag ville kräkas lite för att rymma lite till!


Kommentarer

Postat av: mamma

Gud så gott det såg ut, vi måste nog grilla till helgen. Men vi låter nog bli att kortsluta några kablar ;)

2012-04-19 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback