walk on sunshine

2012-02-29 @ 22:14:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()







älskar glee, man blir bara så glad! annat som gör en glad är solen, ursch för mörkret! välkomnar ljuset och våren varmt kan jag lova!

Varit dålig på att uppdatera med intressanta och bra blogginlägg, men det är väll så att man saknar lite insperation (och en kamera..........mammajagfyllerårsnart.......). men insperationen kommer väll med ljuset skulle jag tro. sen är jag fan fett stuck i skolarbete.. har fått gått upp i tid på jobbet vilket gör det svårt att hinna med skolan för jag är verkligen ingen tjej som pluggar efter klockan sju och det är efter många långa nätter (som ung, haha kan jag ens få använda det uttrycket än?) med tårar som sprutar kan jag lova!



Jag ser framimot ljusare och inte så jävla damn hard mf tider.. men under tiden jag väntar ska jag försöka göra varje dag till en bra och rolig dag! nu är det slut på sura miner - jag vill vara glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback